wtorek, 16 kwietnia 2013

Make It Worldwide. (Imagine)

To był ten dzień. Dzień w którym miałam go spotkać. Przyodziałam się w zwykłe jeansy z dziurami, biały T-shirt i czarną, skórzaną kurtkę. Byłam gotowa by iść na koncert.
- Jedziemy! – Zawołałam do mojej najlepszej przyjaciółki stojącej tuż obok.
***
Kiedy zobaczyłam wielką scenę, na której za dosłownie kilka minut ma wystąpić najlepszy boysband na całym świecie czułam, że zaraz padnę trupem.
- Zaraz się zacznie! – Krzyknęła do mnie [J.I.], która jako jedyna poszła ze mną na koncert, mimo że nie lubi ich muzyki.
Serce zaczęło mi szybciej bić, jakby miało wyskoczyć, kiedy usłyszałam wspaniały głos mojego przyszłego męża. Śpiewał jeden z moich ulubionych kawałków:
- Bla coś tam Worldwide…
Nie mogłam przestać krzyczeć i nie byłam jedyna. Wraz ze mną wrzeszczały inne fanki. Czułam się jak w siódmym niebie!
Kiedy myślałam, że lepiej już być nie może, chłopcy zaczęli wybierać dziewczyny z widowni. Cieszyłam się, że jednak zapłaciłam więcej i jestem pod samą sceną. Wszyscy prócz Kendalla wybrali swoje dziewczyny. Myślałam, że do nich nie dołączę ale gdy zobaczyłam wyciągniętą dłoń zielonookiego chłopaka, stałam się najszczęśliwszą dziewczyną. Wciągnął mnie na scenę i zadał mi pytanie:
- Jak masz na imię?
- [T.I.]. - Mruknęłam do mikrofonu.
Niestety, nie myłam zębów od dwóch lat i kiedy tylko otworzyłam usta, przykra woń wydobyła się z moich ust i zabiła mojego przyszłego męża.

-----------------------------------------

Autorstwa Natalii xD. To się nazywa interesująca historia. ;D

5 komentarzy:

  1. Ale ta Natalia ma wyobraźnie, ale super imagin. ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Końcówka zabija! ONA JEST NIESAMOWITA! xD Druga Meyerka czy Rowling :D

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahha nie no leje ze śmiechu :D
    fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. GENIALNE <3 Nie mogę się powstrzymać od śmiechu :D

    OdpowiedzUsuń