sobota, 18 maja 2013

Ogłoszenia Parafialne Dla Wiernych.

Potrzebuję trochę odpoczynku od fan fiction dlatego też postanowiłam przez jakiś czas zajmować się pisaniem wyłącznie imaginów. Jest już ponad 13,5 tysiąca wyświetleń i ponad 250 komentarzy, za co bardzo dziękuję. Z tej okazji postanowiłam zorganizować takie cosik... Jak zapewne wiecie, albo i nie, w poniedziałek (20.05.) wyjeżdżam na tydzień na zieloną szkołę. Pewnie gdy nie będę miała co robić to będę pisać imaginy. I tu przechodzę do sedna.
Każdy, kto napiszę w komentarzu, że chce imagina z dowolnym chłopakiem z BTR, dostanie go.
Zasada obowiązuje wyłącznie do 26 maja. Biorę pod uwagę komentarze tylko pod tą notką. Jedna osoba może zamówić tylko jednego imagina (:D). Piszcie swoje prawdziwe imię i imię chłopaka, z którym chcecie imgaina. W domyśle będą to love story. Jeśli chcesz inne, poinformuj mnie o tym.

Mam kilkadziesiąt pomysłów i postanowiłam zrobić taki ukłon w waszą stronę... To tyle i prawdopodobnie do zobaczenia za tydzień. :D
Wtedy dodam jakiegoś imagina z zamówień. Jeśli takowe będą. ;)

 

 

28 komentarzy:

  1. z Kendallem proszę

    OdpowiedzUsuń
  2. ~Joanna Urbaniak18 maja 2013 09:38

    z Kendallem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę z Kendallem.
    Moje imię : Nikola

    :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Jamesem poproszę *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja poproszę z Carlosem dla Natalii

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja proszę Imagin z James'em

    OdpowiedzUsuń
  7. z Kendallem oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  8. hej;) jestem Karolina i poproszę imagina z Jamesem;) jak coś z góry dziękuję;*

    OdpowiedzUsuń
  9. ~Martulkaaa1819 maja 2013 06:09

    To ja z Kendallem poproszę :D
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Poproszę z Loganem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Poprosze z Loganem najlepiej taka jakas z dawnych czasow np. zamki , rycerze , ksiezniczki itp. Dasz rade ?

    OdpowiedzUsuń
  12. A i zeby bylo romantycznie . Prosze :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Z Jamesem oczywiście ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Z Kendallem poproszę dla Natalii :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ~Klaudia Schmidt19 maja 2013 13:17

    To ja poproszę z Kendallem :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Będę chamem i dam ci coś trudnego.
    Masz do wyboru
    - jakies imie i jakies imie i jakas tematyka
    - Weronika i wszyscy z BTR i romantyczne.
    Nie będziesz mi tu w stołek pierdzieć!
    ~Twoja Wera/Rose.
    Aj low ju tu!
    A teraz probuj wywnioskowac co napisalam bo sama nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja proszę z Kendallem <3
    Jeżeli nie będzie to problem chciałabym żeby zaczynało się dość smutnoo (np kłótnia) a potem już romantic <3
    Mam nadzieje że to nie kłopot ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bym bardzo prosiła z Kendallem.Jeśli dasz radę to na początku niech bd smutno, a potem happy end :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z Kendallem poproszę.

    OdpowiedzUsuń
  20. z YUMĄ POPROSZĘ

    OdpowiedzUsuń
  21. Z YUMĄ I Z BTR I ŻEBY BYŁO WESOŁO

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja bym chciala z Carlosem i gdybys mogla to zeby to byla trgaedia z love story ;P

    OdpowiedzUsuń