sobota, 25 maja 2013

Znowu Ogłoszenia Parafialne.

Jestem w szoku. 28 komentarzy do notki o imaginach na zamówienie. Będę mieć teraz co robić xD.
Więc tak. Mam połowę imagina o Carlosie dla Darii. Taki jaki chciałaś. Na początku będzie tragedia, a potem love story.
Niedługo postaram się go dodać. No i oczywiście resztę imaginów. Kolejność dodawania będzie przypadkowa. Całkowicie zależna od mojej weny, czasu i pomysłów. Lista zamówień przedstawia się następująco:

Kendall:
- Joanna
- Nikola
- Pati
- Gabriela
- Marta
- Natalia
- Klaudia
- Iza (smutno na początku)
- Zuzia (smutno na początku)
- Patrycja

Carlos:
- Gosia
- Natalia
- Daria (tragedia i love story)

Logan:
- Patrycja
- Wiktoria
- Klaudia
- Ania (średniowieczne)
- Ola

James:
- Klaudia
- Weronika
- Patrycja
- Karolina
- Natalia

Yuma:
- Kasia

Weronika aka RosAlice oczywiście też chce imagina, ale ona na końcu.. Żeby nie było faworyzowania xd.
Nawet z Yumą chcecie xd.
JEŚLI O KIMŚ ZAPOMNIAŁAM, PRZEPRASZAM. NAPISZ W KOMENTARZU TO NA PEWNO POPRAWIĘ ;) 


Jeśli ktoś jeszcze chciałby imagina... Napisz w komentarzu pod tą notką swoje prawdziwe imię oraz imię chłopaka (bądź zwierzaka xd) z BTR.
Na zamówienia jest czas do jutra (26 maja) do północy. <3.
A ja lecę pisać ;*
I dziękuję za 14 tysięcy wyświetleń. Ludzie tu wchodzili, mimo że nie było mnie przez tydzień. Zielona szkoła była zajebista xD.



 

7 komentarzy:

  1. To ja poproszę z Foxem ;) skoro jest z YumĄ

    OdpowiedzUsuń
  2. A wiec oficjalny foch. Za mnie jak ostatnia + jeszcze cos.

    OdpowiedzUsuń
  3. Carlos i Alexa Vega

    OdpowiedzUsuń
  4. ~Julie (Revay)26 maja 2013 02:54

    Jeśli moge to napisz mi coś dirty z Schmidtem ;oo będę wdzięczna <333

    OdpowiedzUsuń
  5. Z Loganem jak by można, takie tragiczne love story ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Można by z Kendallem i Loganem? Coś płaczliwego i romantycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poproszę z Loganem. Taką romantyczną tragedię.

    OdpowiedzUsuń