poniedziałek, 18 listopada 2013

Ważne ogłoszenia

Pamiętacie jak w maju zamawialiście u mnie opowiadania? Jeśli nie, to zobaczcie te dwie notki:

http://bellakris.blog.pl/2013/05/18/ogloszenia-parafialne-dla-wiernych/

http://bellakris.blog.pl/2013/05/25/znowu-ogloszenia-parafialne/

Zamówień było 35. Miałam zamiar zrealizować je wszystkie, ale odrobinę się zasmuciłam. Do tej pory opublikowałam opowiadania dla Gabrieli, Marty, Ani, Natalii, Weroniki, Darii, Ady, Oli... I tylko nieliczne z nich napisały komentarz pod notką i podziękowały. Czyli co, reszta już tu nie wchodzi czy ma mnie gdzieś?

Wiem, że sporo osób nie dostało jeszcze swojego opowiadania. Mam napisane dla Weroniki z Jamesem, Karoliny, Klaudii, Sandry i Nikoli, ale chwilowo nie mogę dodać tego dla niej, bo jest użyte do konkursu. Jeśli nie wygra, to oczywiście wstawię.

Chciałabym natomiast wiedzieć ile osób z tej grupy, która zamówiła opowiadania dalej wchodzi na mojego bloga. NAPISZCIE, jeżeli WCHODZICIE, a opowiadanie dostaniecie. Jeśli tego nie zrobicie... No to cóż. Mogę mieć prawo, żeby opowiadania nie napisać. Rozumiecie mnie? Nie chcę pisać dla osoby, która i tak tu nie wejdzie i tego nie zobaczy. Mogę przecież napisać opowiadanie dla kogoś innego.

Co do fan fiction, które zbliża się do końca i do komentarza Marty... Nie, nie myślałam, że chcę dobić do 100 rozdziałów. Chciałam zakończyć to opowiadanie już daaaawno temu, ale jakoś tak wyszło, że jest do teraz. Owszem, dwa rozdziały i koniec, ale będzie jeszcze świąteczny spin-off pt. Ticket to Christmas więc to nie tak do końca koniec. A oprócz tego będę dodawać opowiadania, ale jeden raz w tygodniu. Więc to raczej zła wiadomość, że jeszcze się ze mną pomęczycie.

Więc co, mogę na was liczyć, żebyście napisali, kto dalej chce opowiadanie? To dla mnie ważne.

I kilka gifów, żeby nie zrobić z tego suchego tekstu:

 


 

21 komentarzy:

  1. Eee... Ja chce. Z zombie. Duzo zombie. :D
    bez love story. Romanse sa przereklamowane. I nudne

    OdpowiedzUsuń
  2. Heej : * Ja zamawiałam z Loganem i jeżeli nie byłby to problem to bym z chęcią nadal na niego oczekiwała : P
    Szkoda że kończysz pisać fan fiction , ale wspaniale że będą opowiadania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. TY JUŻ DOSTAŁAŚ SWOJE OPOWIADANIE, SKLEROTYKU... I NIE BYŁO W NIM ZBYT DUŻO MIŁOŚCI!

    OdpowiedzUsuń
  4. W dupie to mam. Chce zombie x.x Resident Evil looknij. Boskie xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Na urodziny dostaniesz, zadowolona?
    Najpierw to ja Syzyfowe Prace muszę oglądnąć...
    TY TEŻ MI MASZ COŚ NAPISAĆ!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lekko. A co mam napisac? Cos w stylu Resident Evil z Toba jako Alice i Kendziem jako Spence?

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej.
    Ja jeśli można prosiłabym o jakieś typowe romasidło z Kendallem. Będę ci bardzo wdzięczna.

    A propo opowiadania strasznie mi szkoda, że je kończysz. Coraz więcej dobrych opo jest zamykanych, kończonych itp.A twoje jest zdecydowanie jednym z moich ulubionych i nie chce żeby się kończyło.

    OdpowiedzUsuń
  8. ~Klaudia Schmidt18 listopada 2013 11:43

    Siemeczka :)
    Ja poproszę w takim razie też o jakieś romasidło z Kendallem, tylko niech najpierw będzie jakaś smutna sytuacja (główna bohaterka zdradzi Kendalla, albo on ją), a potem taki sweet happy end :D
    Z góry dzięki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wcześniej prosiłam z Loganem, wiec jeśli to nie problem to proszę romansidło *__* :)

    Kocham jak piszesz ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. Preferuję raczej love story w stylu Romea i Juli :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja chce twoje opowiadania caly czas czytac bo piszes genialnie i bylo mi milo gdybys napisala dla mnie opowiadanie na urodziny ktore bendal 22.11.
    Prosze uzy moj pomysl.
    Ja bende zawsze wchodzic!

    OdpowiedzUsuń
  12. Seriously? No.
    Nigdy wiecej romansidel!
    Ej popatrz jakie teraz tlumy! Za kazdym razem zagroz ze konczysz z opowiadaniami dla innych to wreszcie ludzie sie obudza! XD

    OdpowiedzUsuń
  13. Obiecałam sobie, że będę miła więc nie skomentuję tutaj tego nagłego "przypływu komentarzy"
    NAPISZ MI ROMANSIDŁO!

    OdpowiedzUsuń
  14. Alice i Spence to romansidlo samo w sobie! Nie powiem co robili xD potem zapomnieli o tym a na koncu okazuje sie ze te zombie to wina Spence'a i on chce wziac Alice ale ta focha sie i chce ratowac reszte (wszyscy gina i staja sie zombiakami ale nie Alice)
    arcydzielo!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ma być ze mną i Kendallem! I ma nikt nie zginąć. Możesz dodać zombie i trochę akcji ale ma być słodkie zakończenie *.*

    OdpowiedzUsuń
  16. JA TOBĄ BARDZIEJ.
    Pamiętaj, że to ty jesteś autorem sceny podłogowo-łóżkowo-ściennej i stanika w panterkę!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Mdłych scen seksu razy dwa? Mdłego skoku z klifu? Mdłych zdrad i powrotów, hmmm?
    JA WIEM O CZYM ŚNISZ PO NOCACH

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestes glupia¡ xDwszystko jest mdle! Chce zombie! Rozlewu krwi! XD

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej :) ja zamawiałam z Kendziem :) jeśli to nie problem to chciałabym jakieś romantyczne ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń